اي كلام مكتوب هنا

مش بالضرورة حالة شخصية للكاتب
فرجاء اننا نشوفه
مجرد عمل فني بيوصف حالات بنشوفها حوالينا في الحياة مش اكتر

Followers

Friday, November 06, 2009

.........................










اليوم اشعر انني.............ه



هل هو فعلا..........ه



فلماذا اذن...............؟؟؟؟؟؟




اعتقد ان ما يريده هو




ولكنني لست كما يعتقد........ه




هل انا مازلت...........ه



طبعا لا.............ه



لانني اصبحت............ه



وبالامس كنت............ه



لانني..............................................ه



بالرغم انني كنت.............ه



ولذلك قررت...............ه



حتى استعيد ............ه



لان كل ماحدث...............ه



وربما كنت انا ..............ه



لكن في النهاية؟؟؟؟؟؟؟؟؟



لذلك لابد لي ان اكون.............ه



وبالتكيد سوف ...................ه


..

..
..
..
..


حبيت بس افضفض معاكم وحسيت براحة

98 comments:

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

كنت مستغربة البوست
بس تصدقى بتهيألى فهمت
:)

يارب تكونى اكثر راحة دلوقتى
دمتى بكل خير
تقبلى مرورى

فكرة من الزمن ده said...

اشكرك وسعيدة بزيارتك الاولى ليا واتمنى ما تكون الاخيرة

وكويس انك فهمتيني

اسماء واحلام فى وجدانى said...

طيب اسلم عليكى الاول

واعمل الواجب اللى حضرتك دايما بتعمليه وبعدين نشوف ايه اخبار جديدك

وياريت اعرف اسم البوست الشبيه اللى انتى قلتى عليه عندى

كان نفسى اكون اول تعليق بس الايام جاية كتير باذن الله
ومن عمل يعمل
والدنيا ضيقة سعتك

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

طويب بما ان محدش جة وبما ان دى اول زيارة وطلعت اول تعليق واتبادلنا الزيارات بسرعة
انضم بقى للمحتلين

اسماء واحلام فى وجدانى said...

اجمل حاجة لامة الواحد يفضفض بالوضوح ده

على فكرة انا باتكلم جد

انتى قلتى اللى انتى عايزاه بس بطريقتك
ومش هاقولك محتاج توضيح او اى شىء لانى من خلال متابعة لمواضيعك اقدر افهم انتى عايزة تقولى ايه

او يعنى على ادى مش اكتر

اسماء واحلام فى وجدانى said...

ازيك يا طفلة

انتى دخلتى هيئة الاحتلال

طيب لازم فى الاول تاخدى دورة احتلال عند ميمى استيطان وبعد كده ترجعلى للتدريب العملى لان فكرة شريرة وممكن تقلبلك المدونة شات

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

لادا احمد جة اهوه وهيقوم بالواجب
نقول بقى حاجة كانت فى نفسنا من ساعة لما قرينا البوست
عارفة حسيت ان الكلام عبارة عن حوار بين مشاعر انثى وتفكيرها
مش دائما بيأدى لنتائج سليمة لان غالبا المشاعر لا يمكن تغيرها و التفكير بيعند
بس ساعات بينجح لما تكون المشاعر نفسها متفقة مع التفكير :)

يارب بقى انتى تفهمينى :)
دمتى بكل خير وان شاء الله يدوم التواصل
تقبلى مرورى تانى اقصد تالت

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

هاهاهاهاهاها ايوة ما هى بالشكل دا هتقلب شات يا احمد انت عارف مليش فى الاحتلال جامد واول فرصة احتلال هتقابلنى وهستغلها هتكون فى مدونتك ان شاء الله لما ربنا يفرجها من عنده وتجيلى الفرصة بقى

قلبنا لك المدونة يا فكرة بس انتى اصلا مستعدة للمحتلين من الاول

كدا المدونة فى ايدين امينة واحمد هيقوم بالواجب وزيادة عقبال ما اخد الكورس وارجع
سلام عليكم

اسماء واحلام فى وجدانى said...

وقعتى فى ايدى فى فكرة
بس انا مش شرير زيك على فكرة
مش هاعمل حاجة خالص
على الاقل دلوقتى
بس فى بكرة وبعده باذن الله لو لينا عــُمر يلا اقولك سلام مؤقت

adel said...

لا تقريبا فهمت
بس

ابعدي عن السياسة

وانا كلية ؟؟
هاجاوب هناك اسرع

-------------
ادي لينكات الفيلم
http://www.downloadiz2.com/forums/-Drag-Me-to-Hell-2009-CAM-XVID--t37532.html

ولو عاوزة لينكات تاني اكتبي علي جوجل بالعربي
تحميل فيلم Drag Me To Hell

ساره said...

يااااااااااااااه
كل هذا في قلبك
بس كويس انك فضفضتى
عقبال ما افضفض زيك كذا
:*)
بوسه ل اجمل فكره

حرروف said...

اليوم اشعر اني حزينة حائرة
هل هو فعلا من احب
فلما اذا هو من دون كل من سبفة
اعتقد ان مايريد هو
ولكن انا لست كما يعتقد باني احبة قد اكون معجبة فقط
قد اكون لست كما متخيل

هل انا مازلت اتذكرة واحبة
طبعا لا لانني اصبحت اقوي عما مضي
وبلامس كنت ساذجة
لانني طيبة
برغم من كوني كنت حذرة
لذلل قررت الابتعاد والنسيان
حتي استعيد نفسي
لان كل ماحدث كان وهمااا
ربما كنت انا السبب ربما كنت انا المخطاءة

لكن في النهاية؟؟؟؟؟؟؟؟؟



لذلك لابد لي ان اكون انا ولست احدا اخر اكون كما اكون ولا يهمني رئي احداا ساكون وحيدة هكذا ارتاح





وبالتكيد سوف
اكون مرتاحة

اسماء واحلام فى وجدانى said...

بجد بجد بجد بجد بجد بجد بجد

انا زعلان منك يا فكرة طيب ما انا بردوا اسكندرانى زى سالى يعنى ينفع تديى البوست لسالى وتنشره فى التعليقات وانتى تنشرى الافكار بس

مش كان العشم يا شريرة
حروووووف
ياريت تقولى عملتى ايه عشان تاخدى البوست وتنشريه فى التعليقات



فكرة دى خيانة
ولازم يكون فى عقاب

حرروف said...

احمد انت شرير اوي اوي اوي

دة مش البوست دة اللي انا قريتة بين السطور انت وحش ياا حمد وكخ كدة انا مخصماك

فتاه من الصعيد said...

جميل اننا نفضفض من غير ما اللي قدامنا يفهم

احييكي على ذكائك

تحياتي

اسماء واحلام فى وجدانى said...

سالى

مش مصدقك

حروف مين والناس نايمين

هاتى كده اى حد من برة وخليه يشوف كلام فكرة وبعد كده يشوف كلامك

لو قال ان ده مش باقى ده نقتل فكرة وامرنا لله يا بنتى ده الكلام بالظبط
مفيش فيه غلطة واحدة

ماشى يا فكرة
انا بانزل البوست بتعليقاته وانتى بتسربى البوست قبل نشره

Saso said...

حمدالله على سلامتك
اتاخرتى اوى
حلو اوى اننا نفضفض
وحلو اننا نفضفض وموش كل حد يفهمنا
حاسه بيكى
مجروحه وموجوعه
اققفلى بابك على وجعك
ماتبقيش عبيطه زيى اختك ساسو

الشاعر الحزين said...

فهمتها قوى يا فكره

بس تعرفى

أهم حاجه فى الموضوع كله ان الراحه اللى أنتى حسيتيها ياترى صادقه بجد ولا مجرد راحه مؤقته بعد خروج الكلمات ؟؟؟

اجابة السؤال ده هى الهدف من البوست كله

أتمنى تكونى بخير وأتمنى لكيى راحه دايمه يارب

وعلى فكره أنا نزلت بوست ومستنى بصمتك

دمتى بكل خير

عاشقه الرومانسيه said...

اييييييه ده؟
مش فاهمه حاجه؟
انتى كده ارتحتى؟
طيب انا كده تعبت
ليه؟
علشان حاسه بان كميه الغباء زادت فى نوفوخى
ههههههههههههههه

donya said...

مساء الخير

لو كنتي....... ده
وقررتي...........اه
يبقي...........الصح

تصدقي حسيتك وقريت البوست صح
وفي النهايه كوني انت وقرري لنفسك الصح مهما كان التمن


تحياتي

momken said...

سيدتى

بالنسبه للبوست فانا اعتقد انه.............
اما بالنسبه للفكره فهى......و......

اما بالنسبه لوحه نظرى انا ارى......5
ويجب عليه ان.....5
اما انت فيجب عليكى ان .....5
وان تتحلى بال.......5

اما عن السبب الذى فى هذا الموقف فهو...........5
وللتخلص من هذا الامر عليكى ان تقومى ب..............5


تحياتى

الفراغ said...

كونى نفسك ولا تكونى كما يريدك الاخرين

ولكن عندما يلتقى الشتيتين لايكون هناك فاصل بينهما
فهما واحد قربا وقالبا وقلبا وعقلا

تحياتى وحبى

اسماء واحلام فى وجدانى said...

شريرة شريرة

حيرتى الناس كلها معاكى
بس على ما اعتقد ان اى حد شرير زيك مش صعب ان يفهمك

اسماء واحلام فى وجدانى said...

على فكرة يا فكرة
لو حصل مقارنة بين الفارس وبين الطفلة الحالمة مش هتلاقى اى اختلاف خالص وكأن اللى كاتب الاتنين شخص واحد
باختلاف الادوار طبعا
انما نفس المهام والامنيات واحدة حتى الرضا بالحب ده ومش عايزين حاجة من الدنيا تانى بردوا واحدة
بس اكيد انا طبعا مفتقد تفكير البنت شوية او مش ملم بيها لان تفكير البنات عموما لا يقبل اى احتمالات نهائيا بالعكس ده كله مفاجئات وتبقى انتى تعمقتى اكتر منى بحكم انك شريرة مش شرير

ريتاج said...

مساء الخير

مممم
أول زيارة ومش الاخيرة
أنا مدونه جديده واسمى ريتاج
جديده فى عالم التدوين بجد هاكون مبسوطه لو نورتينى قوووى

تحياتى ليكى ولكل كلمة رقيقه منك لمدونتك
ريتاج

osama44 اسامه 44 said...

اراح الله قلبك
فضفضه كلها معانى
دمتى رائعه

الشجرة الأم said...

شكرا أختي لإثراء في مدونتي المتواضعة .. في الحقيقة فضفضة في محلها فما أعظم أن يكون الإنسان كما هو وأن يتقبله الآخرين كما هو، وهو بدوره يتقبلهم كما هم

سجود said...

حلوه الفضفضه ديه
بس المهم تكوني طلعتي اللي جواكي
ههههههههههه
جزاكم الله خير

أبو أمك said...

ده كتاب نظيرة ؟

dr.lecter said...

انا .............

بس ............

علشان .........

وكان نفسي ............


بس كده فضفضت معاكي اهو

نهــــــــــار said...

السلام عليكم..
خذي راحتك يا حبيبتي ...
على فكره أنا فهمت كل حاجه يعني ...
وبأقولك...
إنت.........
المهم........
عشان........
....
سيبك من إلي قلته بس أنا حسيت وفهمت إلي مش عاوزه تقوليه
الله يسهل امورك يارب ...
....
في أمان الله

zikooooo said...

السلام عليكم

كنتي عايزه تفضفضي؟
اديكي فضفضتي وتعبتينا احنا في التفكير

بس اعتقد ان انا فهمت
ربنا يريح بالك

thunder said...

انا جيت
نورت البيتتتتتتتتت



شكرا ليكى يا فكريتى والله اوووووووووووووووووووووووى على سؤالك متخافيش انا قرد بجد وبخير ولله الحمد

بى النسبة للبوست
فانا جدع هههههههههههه يعنى حاستنى فى الاول ملخبط كدا وهو يعي عي حلووووو وربناجدااااااااااااااااااااااااااا


وعاجبنى النزعة الى بين هو وهى

اليوم اشعر اننى هو

تحياتى الدايمة ليكى
اختى العزيزة دمتِ يارب بكل حب و ود وفى رعاية وحفظ الله دائما يارب

thunder said...

بس ميمنعش انى رئيس دولة الاحتلال والاستيطان واخلع من اول كلمة كدا لالا


احتلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالال





نياهاااااااااااااااااااااااا





بما ان المدونة فاضية من البنى ادمين وبما انى صاحى زى الكائنات البشرية وبما ان المدونة فاضية بدون رقابة






اذن...



تاطااااااااااااااااا

اسماء واحلام فى وجدانى said...

شكلك اتقفشتى من الكمين اللى على باب المدونة طيب انتى جاية مش تخلى معاكى الرخص والبطاقة ينفع كده استنى بقى لبكرة لامة اشوف قط ولا قطة تضمنك
ربنا يسهل والاقى حد

اسماء واحلام فى وجدانى said...

شوفتى بقى النصيب معلشى ان شاء الله المواضيع جاية كتير بس انتى قولى يا رب

اسماء واحلام فى وجدانى said...

انتى لستى فكرة من هذا الزمن
انتى مجموعة افكار لا تقدر بثمن
مجموعة افكار يملاها الشجن
ولكن يوما ما ستتحررى
فالقلب الباسم هو شفاء البدن
وقلبك الصافى هو كنزك
وانتى كنز من حولك


قولى ياااااااااااااااااااااارب
من قــــــــــــــــــــــلبك

جارة القمر said...

مممممممممممممممم

تساؤلات توحي بالكثير من الوجع

كوني انتي ولا تتأثري

amirelhob said...

اول مرا اقرى بوست واحس ان انا بقول فعلا جوانا كتير اساله مش بتكمل واجابات بتبقى اصعب من انها تكمل وعشان كدا شدنى الموضوع وقريتوا اكتر من مرا يمكن افهم يعنى ايه الكلام دا يعنى ايه سوال مكملش ولازم جوانا يبقى ليه جواب وبجد كلام وبوست رائع وبتمنى يا رب انك تفضلى على نفس الطريق ومرسيى لزيارتك النهاردا للمدونه اشتغالات ومن قلبى بجد بتمنلكم كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

micheal said...

فضفضي براحتك طالما حيريحك ده في الاخر
:)
تحياتي

إسكندرانية said...

انا جييييييييييييت اهون واية الفضفضة دية كلها انتي شايلة في قلبك كتير بقاااا
ربنا يريحك باللك يا فكرتي

حنين said...

نورتينى بزيارتك واتمنى انها تتكرر واكون من المحتلين عندك انا قرأت مواضيعك وبحيكى عليها وربنا يدوم بينا الزيارات

الأحــــــ إيناس ــــــزان said...

وحشتنى قووووووووووى
اخبارك ايه

اسفه اتأخرت عليكى وربنا ما يحرمنيش من سؤالك عنى يارب ويكرمك خير

الأحــــــ إيناس ــــــزان said...

حبيبتى ربنا يريح بالك ويهديكى للخير يارب
انتى حد جميل بحبه قووى وبحترمه ربنا يسعدك
وطالما ارتحتى انا كده انبسط ليكى
امووووووووووووووووووووووواة
بحبك فى الله

م/ الحسيني لزومي said...

من اجل
وطن آمن مستقر...حياة افضل.
من اجل
محاربة الفساد....مقاومة التزوير
من اجل
ان تكون مقدرات هذا الوطن بأيدينا
شارك في الحملة الشعبيه للقيد بالجداول الانتخابية
ضع شعار الحملة علي مدونتك
عذرا علي عدم التعليق علي البوست

احلام جوليا said...

ايه البوست العجيب ده المهم تكوني ارتحتي من الفضفضة بس والله حلوة الفكرة يا فكرة
وانا كمان من راي .................
واوعي ...............
وعلى كل الواحد لازم................
بس متنسيش........................وبس

أحمد الصعيدي said...

...............................................................................................................................................................................




ههههههههههه

وأنا كمان ارتحت لما علقت عند حضرتك

علي فكرة الفضفضة عبارة عن مجموعة من النقط مع التحدث في كل نقطة علي حدة

عدي بقه النقط اللي عندك هتعرفي فضفضتي كتير

ربنا يسعدك

السلام عليكم

اسماء واحلام فى وجدانى said...
This comment has been removed by the author.
اسماء واحلام فى وجدانى said...

هو فى فعلا حاجة فى الوقت ده بالظبط

بالدقيقة والثانية

حلم بيعافر said...

فضفضتى وارتحتى واحنا اللى تعبنا
هههههههههههههههه
هو .............؟
تقبلى مرورى

حلم بيعافر said...

فضفضتى وارتحتى واحنا اللى تعبنا
هههههههههههههههه
هو .............؟
تقبلى مرورى

د. ياسر عمر عبد الفتاح said...

هوه أنا صحيح مفهمتش حاجة
لكن أهم حاجة إنك استريحتي لما فضفضتي

مش مهم إحنا نفهم ,, عادي يعني :)

اسماء واحلام فى وجدانى said...
This comment has been removed by the author.
اسماء واحلام فى وجدانى said...

انت فين يا معلم

حول

Tamer Nabil said...

ربنا يريحك ديما

احنا ساعات كدة نشيل الهم ولما نفضفض بية نرتاح

ربنا يوفقك ويكرمك

مع خالص تحياتى

اسماء واحلام فى وجدانى said...

مسحنا آثار الجريمة

سمعت انك بتعملى دعوات لاحتلالى كده بردوا مش كان العيش والقطط اللى بينا انك تعملى كده
لك يوم بردوا
كلنا لها

اسماء واحلام فى وجدانى said...

اه منك يا فكرة

كل بحسابه

المدونة بقت مش شات بس دى بقت شتات










بالنسبة لكلامى اكيد انا مش باكتب حاجة الا لامة احسها بس موضوع هى حقيقة ولا مش حقيقة فـــ دى متروكة لشرك وان لله وان اليه راجعون

البروفيسير said...

السلام عليكم

تريثت فى القراه وتعمقت فى فهمك
اتمنى ان تكونى الان اكثر راحه

تحياتى
احمد سمير
ان شاء الله يستمر التواصل بيننا

اسماء واحلام فى وجدانى said...

اوعى تستغربى منى تانى مرة
لانى انا كده
طبيعتى باحب الحزن جدا لانه الشىء الوحيد اللى وقف جنبى كتير طبعا الكلام غريب عليكى ازاى الحزن يكون شىء نافع وهو اصلا بيجيب الناس ورا
الحزن يا فكرة احساس سامى واوعى تسالى مين سامى ده لانى مش اعرفه
كل اللى اعرفه انك النهاردة بصراحة عملتى معايا الواجب وزيادة والقط اللى بلغك ميعاد نشر البوست جارى التحقيق معاه ومحاكمته فى جلسة قططية وعلنية كمان عشان يحرم يعمل كده تانى ويكون عبرة لاى قط او قطة يفكر يعمل كده تانى

7annen said...

احم احم

ازيك ياقمر

عامله ايه

انا اول مره ازورك

واحمد اسماء واحلام فى وجدانى هيضربنى لما يشوفنى هنا

بس ولا يهمك

هههههههههههههههههههه

اى نعم هدفع كتير فى الغاز واكل القطط

بس برضه ولا يهمك

اى نعم احمد هيسيب قططه عندى فى المدونه

بس برضه ولا يهمك

هههههههههههههههههههههه

عجبتنى اوى فضفضك

وبكامل اللى احمد هيعمله اسمحيلى اضيف مدونتك واتابعك

يلا هى موته ولا اكتر

زى ما حصل عند نواره

وان شاء الله هسعى انى اكون اول تعليق عندك

مش انتى اللى كاتبه على التعليقات المحتلين

يعنى انا جيت فى المكان المظبوط

هههههههههههههههه

اقعدى بالعافيه بقى

حنين

فكرة من الزمن ده said...

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية


نورتيني بجد

فكرة من الزمن ده said...

اسماء واحلام فى وجدانى

احمد تمت الاجابة عن الاستفسارات

فكرة من الزمن ده said...

adel
حاضر نبعدعنها بس كده
توبة
بس هي فين السياسة دي

فكرة من الزمن ده said...

ساره

يارب كل اللي في نفسه حاجة يجي يفضفض هنا
مواه ليكي ياسكر

فكرة من الزمن ده said...

حرروف


روفي حروفي
حبيبتي
والله انت سكر
وقربتي اوي من كلامي
وخصوصا

لان كل ماحدث كان وهمااا
............



وبالتكيد سوف
اكون مرتاحة
........
الجملتين دول قلتهم بالنص

انتي مشكلة

فكرة من الزمن ده said...

فتاه من الصعيد

فهمتيني
تحياتي واشكرك

فكرة من الزمن ده said...

اسماء واحلام فى وجدانى

لا صدقها يااحمد
هي فقط شاركتني الاحلام في وجداني علشان كده عرفت انا كنت باقول ايه حروف من نورر

فكرة من الزمن ده said...

Saso

فهمتيني برضو

ووحشتيني ياسكر

فكرة من الزمن ده said...

الشاعر الحزين

اعتقد انها راحة مؤقتة
تحياتي

فكرة من الزمن ده said...

عاشقه الرومانسيه

هههههههههههههههه
تعليقك موتني من الضحك ربنا يفرح قلبك

فكرة من الزمن ده said...

donya

نورتيني واسعدتيني بنصيحتك الغالية

فكرة من الزمن ده said...

momken


سيدتى

بالنسبه للبوست فانا اعتقد انه.............
اما بالنسبه للفكره فهى......و......






اشكرك على هذا الكلام

ووجهة نظرك اتفهمها
واشكرك على النصائح الغالية
تحياتي

فكرة من الزمن ده said...

الفراغ

اجمل واصدق نصيحة

وكلامك جميل اوي قربا وقالبا وقلبا وعقلا
تحياتي وحبي اوي

فكرة من الزمن ده said...

ريتاج
نورتيني
وكلنا معاكي

فكرة من الزمن ده said...

osama44 اسامه 44


اشكرك على كلماتك الرقيقة

فكرة من الزمن ده said...

الشجرة الأم

اشكرك جدا وفهمتيني اوي

فكرة من الزمن ده said...

سجود


جزء من مش كله

فكرة من الزمن ده said...

أبو أمك


هو يامسعود

فكرة من الزمن ده said...

dr.lecter


كل ده شايله في قلبك ده انت طلعت زيي

فكرة من الزمن ده said...

نهــــــــــار

كل كلامك وصلني
اشكرك

فكرة من الزمن ده said...

zikooooo



اسفة على اني تعبتكم
بس لو عايزين تفضفضوا اتفضلو انا سامعة

فكرة من الزمن ده said...

thunder



لا شكر على واجب شرير
انا بس قلقت لما روحت خبطت ومحدش فتح

فكرة من الزمن ده said...

جارة القمر


اشكرك

فكرة من الزمن ده said...

amirelhob

اشكرك وانا كمان باتمنالكم كده

فكرة من الزمن ده said...

micheal

اشكرك يا مايكل
ويارب ترتاح انت كمان

فكرة من الزمن ده said...

إسكندرانية

حبيبتي يارب يريح بالنا كلنا
تحياتي

فكرة من الزمن ده said...

حنين

انا سعيدة بزيارتكواحتلالك كمان

فكرة من الزمن ده said...

الأحــــــ إيناس ــــــزان


موووواه ليكي اوي وعايزة اطمن عليكي

فكرة من الزمن ده said...

م/ الحسيني لزومي


ههههههههه
طيب اوك بلاش تعلق بس ليه؟

فكرة من الزمن ده said...

احلام جوليا
سعيدة ان فكرة فكرة عجبتك وفضفضي براحتك وسرك في بييير

فكرة من الزمن ده said...

أحمد الصعيدي


يااااه ده كتير اوي بس في نقطة الحقيقة مفهمتهاش عايزة استفسر عنها
نورتني

فكرة من الزمن ده said...

حلم بيعافر


اعتذر عن التعب واللي تعبان يفضفض
نورت

فكرة من الزمن ده said...

د. ياسر عمر عبد الفتاح

معقولة مفهمتش ده انا كلامي واضح وضوح الشمس لحظة الكسوف

فكرة من الزمن ده said...

Tamer Nabil


اشكرك جدا

فكرة من الزمن ده said...

البروفيسير


سعيدة بتريثك وتفهمك وانا ايضا اتمنى دوام التواصل
اكيد

فكرة من الزمن ده said...

7annen


ولا يقدر يعمل لك حاجة
وهاخدك ونروح العرين بتاع الزعيم نحتل هناك ولو كان عاجبه

فكرة من الزمن ده said...

7annen


ولا يقدر يعمل لك حاجة
وهاخدك ونروح العرين بتاع الزعيم نحتل هناك ولو كان عاجبه

Anonymous said...

انا مش عارف كل مدونات البنات بيضان كده ليه

me